God service for langturseilere

God service for langturseilere

Det er alltid noe som går galt, spesielt om man er på langtur. Da er det viktig å få god service. Her er en solskinnshistorie fra S/Y Patria.

Publisert Sist oppdatert

Jakob Andreas Pauli om bord i S/Y Patria er fornøyd med superservice og ønsker derfor å dele sin erfaring med våre lesere. Her er mail fra Pauli.

Langturseiling sliter på utstyr, og da vi i Portugal fikk problemer med  seilinstrumentene måtte vi kontakte Norge for å få hjelp. Gillow & Telle i  Bergen var like imøtekommende som alltid, og satte oss i kontakt med rette personen hos Watski Norge. De anbefalte oss å kontakte Silva sin  serviceavdeling i Sverige slik at vi raskest mulig fant ut hva problemene var.

Det viste seg at vi hadde blitt rammet av ett dårlig produksjonsnummer og vi  ble anbefalt å bytte ut vindfly, logg-giver, og GPS. Watski Norge sendte  servisepakke over natten til påmønstrende mannskap, og det hele var skiftet ut i Portugal fire dager senere. Alt som en garantisak!

Den service som vi har mottatt av Gillow & Telle Bergen, Watski Norge, og  Silva er en solskinnshistorie og fortjener en stor takk fra oss på S/Y Patria!

Nå i Estepona, Spania, Middelhavet.

www.patria.piczo.com