Søk i arkivet

BÅTKJØP: Det er firmaet du kjøpe båten av som du skal henvende deg til, dersom noe av utstyre som fulgte med i den nye drømmen ikke helt fungerer som det skal.
BÅTKJØP: Det er firmaet du kjøpe båten av som du skal henvende deg til, dersom noe av utstyre som fulgte med i den nye drømmen ikke helt fungerer som det skal. Foto:

SEILjussSelgeren er riktig adressat for reklamasjon

Har du kjøpt ny seilbåt, er det selgeren du skal henvende deg til om utstyr i båten går i stykker. Ikke leverandøren av utstyret.

Sommeren nærmer seg, lyset kommer og med det kommer også båtsesongen!

Det er imidlertid ikke alle som gleder seg like mye. Noen sliter med skader fra i fjor som ennå ikke er reparert fordi det ikke er avklart hvem som skal betale for skadene.  Jeg har skrevet om dette tidligere, men på grunn av mengden spørsmål som har kommet inn, skriver jeg en artikkel til om problemet – dette er tydelig aktuelt for mange. Spørsmålene som...

Ønsker du å lese mer? Logg inn eller velg et abonnement:

Digitalt månedsabonnement
Digitalt månedsabonnement
kr 49 / mnd
    • Tilbudet omfatter samtlige Pluss-saker på seilmagasinet.no
    • Alle digitale utgaver av SEILmagsinet siden 2006 i AppStore og Google Play
    • Ukentlig nyhetsoppsummering på mail.
     Les mer
Digitalt abo med SFA-billett
Digitalt abo med SFA-billett
kr 41 / mnd
    • Abonnement med gratis SFA-billett!
    • Tilbudet omfatter samtlige Pluss-saker på seilmagasinet.no
    • Alle digitale utgaver av SEILmagsinet siden 2006 i AppStore og Google Play
    • Ukentlig nyhetsoppsummering på mail.
     Les mer
Seilmagasinet + Digital
Seilmagasinet + Digital
kr 66 / mnd
    • Få magasinet SEILmagasinet levert hjem til deg i tillegg til:
    • SEILmagasinet på dine digitale flater
    • Tilbudet omfatter samtlige Pluss-saker, digitale utgaver av SEILmagasinet siden 2006 i AppStore og Google Play.
     Les mer

Ønsker du papirutgaven? Se hele utvalget av abonnement.

Gå til toppen