Hanseyacht hadde stor stand i Dusseldorf. De fikk valuta for pengene.

Overgikk forventningene

HanseYachts AG solgte mer enn 40 båter under BOOT 2014. Det var bedre enn forventet,

Publisert Sist oppdatert

HanseYachts med merkene Dehler, Hanse, Fjord, Moody, Sealine og Variantakan se tilbake på båtuststillingen i Dusseldorf med tilfredshet. Da "boot 2014" ble avsluttet sist søndag hadde selskapet mer enn 40 bestillinger i bøkene og Greifswaldselskapet var en klar vinner blant de utstillende verftene og stadfestet samtidig posisjonen som markedledende i Tyskland. 

De største attraksjonene blant publikum var de nye modellene, som Moody 54DS, Sealine F380 og nyheten Hanse 505. Fra utstillingen åpnet lørdag 18. januar til dørene stengte søndag 26. var det en jevn strøm av mennesker til deres stands i hallene 6 og 17.

- Selv om markedet for nye båter fortsatt byr på utfordringer viser det seg at fornyelsen av produkter har en effekt. Kunder med ulike båtinteresser kunne finne båter for enhver smak gjennom HanseYachts AG multi-brand strategi som en følge av en restrukturering av selskapet i kjølvannet av at AURELIUS i Munchen nå er blitt selskapets hovedaksjonær. Det er hemmeligheten bak suksessen, sier  Dr. Jens Gerhardt, CEO of HanseYachts AG. - Etter suksessen på messene i Hamburg, Paris og London er det tydelig at Hanse Yachts ewr å rett vei, sier han.