Nye seilbåter

Opplevelser er den nye statusen

Det er ikke hva vi eier, men hva vi gjør, som betyr mest. Flere båtprodusenter har alt plukket opp trenden.

Publisert Sist oppdatert

Frem til nå har båtbransjen fulgt en generasjon som kjøpte sin første båt på 70-tallet helt til pensjonisttilværelsen. Båtkjøperne er blitt stadig mer velstående, eldre og komfortorienterte. Båtene har dermed vokst i størrelse, kompleksitet og pris. Denne generasjonen ble målt etter hva slags bil som stod parkert utenfor huset eller hva slags båt som lå ved brygga. Generasjonen som kommer nå, blir målt på hva som legges ut på sosiale medier. Det krever en helt annen tilnærming.

Sterke opplevelser

PLUSS-ARTIKKEL - KREVER INNLOGGING

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

49,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

495,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 6 utgaver

BESTILL HER

Powered by Labrador CMS