DUSSELDORF. Bavaria C42 var utstilt på en slik måte at det var vanskelig å få noe inntrykk av båten utvendig.
COCKPIT: Cockpitbenkene har L-form. Bordet har plotteren i akterkant.
COCKPIT: Cockpitbenkene har L-form. Bordet har plotteren i akterkant.
BRED: Cockpiten er stor takket være skrogets enorme bredde bak.
SALONG: Bavaria har samme løsning som Oceanis 41.1 under dekk, med de samme styrker og svakheter som denne løsningen gir.
PLOTTER: Kartbordet er en fastmontert plotter som virker unødvendig.
HJØRE: Kanten på kartbordet skal avrundes.
ENORMT: Salongbordet har plass til stor oppdekning. Det kan senkes, slik at salongen kan brukes til soveplass.
DEKOR: Da messen i Düsseldorf var åpnet var den utstilte båten utstyrt med dekor på hovedskottet. Dekoren er et utsnitt av Bavaria-logoen.
MAT: Byssa er stor og lang. Den har også en skufferekke, samt godt med overskap.
LØSNING: Byssa har bare en vask, og grunnen til det er ønske om å sette inn en hybelkjøleskap som er upraktisk. Det tar både mye plass, og har doble dører.
EIERLUGAR: Med bred front er det mulig å ligge med hodet fremover, men det er ingen tilgang fra siden, så det er ingen ekte «island bed».
AKTERLUGAR: Køyene bak er brede, men høyden under styresystemet innerst er begrenset. Det gjør det best å sove med hodet fremover.
JAPANSK: Båten er utstyrt med 3JH40 fra Yanmar på 40 hk. Motoren er en kompakt common rail-maskin som skal ha lavere lydnivå og utslipp.

Bavaria med båt for Norge

Bavaria C42 har alt en familie trenger til en grei pris. Båten har det meste som skal til for å bli en bestselger.

Publisert Sist oppdatert

PLUSS-ARTIKKEL - KREVER INNLOGGING

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

899,-

pr. år – 6 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER