Søk i arkivet

Papir

Hele Norges seilmagasin!

SEILmagasinet og Seilas er fra 2016 slått sammen til ett magasin. Samtidig har vi utviklet et svært omfattende digitalt tilbud som gir tilgang til alt magasininnhold fra 2006.

Titlene SEILmagasinet og Seilas er opprettholdt, slik at KNS-medlemmene får Seilas med KNS-sider og medlemmer i de øvrige seilforeningene får SEILmagasinet med tilhørende klubbsider.

I SEILmagasinet/Seilas når du en svært kjøpesterk målgruppe av storbåtseilere. To av tre lesere er ledere, og du når neppe en større konsentrasjon av toppledere, beslutningstagere og godt utdannete mennesker noe annet sted.

Dette er en målgruppe det kan være vanskelig å nå utenom SEILmagasinet/Seilas. Leserne bruker svært god tid, og tar frem bladet flere ganger. Ni av ti lesere er interesserte i annonser for båter og utstyr, åtte av ti er interesserte i annonser for elektronikk (PC, mobil, lyd og bilde) og åtte av ti er interessert i bil (TNS Gallup 2015).
SEILmagasinet/Seilas-redaksjonen sitter i den prestisjefylte juryen av ledende europeiske båtblader som hvert år kårer «Yacht of the Year» i Europa.

SEILmagasinet/Seilas leverer også artikler om seiling til VG på nett og papir.

SEILmagasinet/Seilas har i sum over 70 000 lesere i snitt per utgave, ifølge TNS Gallup i 2015.

Siden 2006 har vi vært på nett hver dag med nyheter, bilder og film. I 2015 ble våre magasiner tilgjengelig i App Store og Google Play. I den digitale utgaven kan du legge inn lenke til din hjemmeside eller berike annonsen din med film. Over 10 000 apper er lastet ned siden vi åpnet tjenesten, og høsten 2015 kom vi med i Aftenpostens store Magasin+-satsing.

Vi anbefaler våre annonsører å kombinere bruken av nett og magasin i deres markedsføring. Magasinet hygger leserne seg med på kveldstid, mens de ofte er på nett og oppdaterer seg på dagtid. I magasinet er leserne i godlunet når de ser din annonse. På desktop og lesebrett er de kun et klikk unna din hjemmeside.

I Norsk Maritimt Forlag AS kan vi hjelpe deg å nå ut til båtfolket med tradisjonelle annonser, annonsørinnhold og film, gjerne i kombinasjon med Facebook og Google.

Vi er også behjelpelige med å lage nettannonser. Ta kontakt for å få hjelp med dine markedsføringsbehov. Kontakt oss på salg@seilmagasinet.no eller se vår side med medarbeideroversikt her.

I Norsk Maritimt Forlag AS kan vi hjelpe deg med å lage film, og nå ut med filmen til båtfolket. Ta kontakt med vår salgsavdeling for å få mer informasjon om priser og muligheter med film på våre nettsider.

 

Nøkkeltall SEILmagasinet/Seilas

Utgaver/år:
9
  Opplag:
16 500
  Lesere:
70 000

Utgivelser 2016

Utgave Materiellfrist Abonnenter Løssalg
SEILmagasinet/Seilas 1 08.01.2016 01.02.2016 04.02.2016
SEILmagasinet/Seilas 2 05.02.2016 29.02.2016 03.03.2016
SEILmagasinet/Seilas 3 11.03.2016 04.04.2016 07.04.2016
SEILmagasinet/Seilas 4 15.04.2016 09.05.2016 12.05.2016
SEILmagasinet/Seilas 5 13.05.2016 06.06.2016 09.06.2016
SEILmagasinet/Seilas 6 10.06.2016 04.07.2016 07.07.2016
SEILmagasinet/Seilas 7 29.07.2016 22.08.2016 25.08.2016
SEILmagasinet/Seilas 8 09.09.2016 03.10.2016 06.10.2016
SEILmagasinet/Seilas 9 28.10.2016 21.11.2016 24.11.2016
Abonnement-dato er første dato abonnenter via MediaPost får bladene, abonnenter som får bladet via Posten vil kunne oppleve noen få dagers forsinkelse. 
Gå til toppen