Mislykket oppgradering

Kebony ble lansert som et miljøvennlig alternativ til teak, men teak og Kebony har sine svakheter. Plast er nok en bedre løsning.

Publisert Sist oppdatert

Det er hyggelig med treverk i cockpiten. Hvite plastflater blender øynene i sola, og treverket tørker raskt etter et regnskyll. Treverk er varmere og mer behagelig å sitte på enn plast.

Skjulte reparasjon

Da jeg kjøpte CILANTRA i 2009, hadde luken i cockpitbenken en delamineringsskade. Reparasjonen gikk greit og ble vellykket, men lokket ble ikke vakkert. Med teak på cockpitbenkene fikk jeg både en real oppgradering av cockpiten, og dekket over reparasjonskadene på lokket.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 49 kroner per måned, første måned gratis

Bestill her

Digitalt abonnement - 495 kroner per år

Bestill her

Total abonnement - 795 kroner per år

Bestill her

Powered by Labrador CMS