Lite samarbeidsvillig selger

Du har kjøpt en ny båt, men det er feil med noe av utstyret. Selgeren er lite samarbeidsvillig. Hva gjør du?

Publisert

Denne gangen dreier det seg om en klassiker: Selger vil ikke reparere/bytte varer som er levert. Spørsmålet har dukket opp ved svært mange anledninger og i flere forskjellige varianter. Problemet er imidlertid det samme:

Kjøper har kjøpt en båt med motor, utstyr og seil, og det er noe feil med det som er levert. Når så kjøperen henvender seg til selgeren, er denne svært lite villig til å samarbeide.

PLUSS-ARTIKKEL - KREVER INNLOGGING

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

49,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

495,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 6 utgaver

BESTILL HER

Powered by Labrador CMS