Najad 355 May 23 2007 Sailing on West Coast of Sweden

Najad tar til motmæle

- Vi kjenner oss ikke igjen i påstandene til Heitmann Marin, sier Magnus Ridderstad i Najad.

Publisert Sist oppdatert

Ridderstad som er markeds- og salgssjef  hos Najadvarvet bekrefter at det over tid har vært uenighet om markedsføringen i Norge. - Vi har ikke vært fornøyd med aktivitetsnivået hos Heitmann når det gjelder Najad, sier han. - Siden vi befinner oss så nær er det også et faktum at mange norske kunder av ulike årsaker tar direkte kontakt med oss. Det er ikke korrekt som Heitmann hevder at de har bidratt til salg av fem Najads 570 i Norge. Av de syv som er solgt, har Heitmann kun vært involvert direkte eller indirekte i tre, sier han,

Magnus Ridderstad vil ikke kommentere økonomiske forhold. Han understreker at Norge er et viktig marked for Najad og at kundene her i høyeste grad tas på alvor. - Vi vil i løpet av kort tid bekjentgjøre hvordan Linneagruppen som består av seilbåter fra Najad, Maxi og Aphrodite skal markedsføres i Norge i fremtriden. Vi gleder oss til en ny offensiv mot dette markedet som vi satser mye på, sier han